- - - ΑΨΕΣ Πυθαγόρας Πυθαγόρας ΑΕ Καρλόβασι ΑΟ Πολυκράτης samos samos samos Φοίνικας Διαγόρας Ραχών Ικαρίας samos samos samos samos samos samos samos ΑΣΣΑ Αναγέννηση

Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012

ΟΙ  ΕΓΓΡΑΦΕΣ   ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ  ΜΕΛΩΝ  ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ  ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ   ΤΟΥ Α. Ο. ΠΟΛΥΚΡΑΤΗ     

ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ    Χατζηελευθεριάδη Ευάγγελο
Παραιτούμε από το Δ/Σ του αθλητικού συλλόγου Α. Ο. ΠΟΛΥΚΡΑΤΗΣ για λόγους ηθικούς όπως σας είχα προ αναφέρει στο Διοικητικό Συμβούλιο της Δευτέρας 11/06/2012. Ακόμη και για τα κατευθυνόμενα δυσμενή σχόλια εις βάρος του ονόματος μου από τα μέσα του ηλεκτρονικού τύπου και τους υποτιθέμενους ανώνυμους.       Πυθαγόρειο 20/6/2012 Χατζηελευθεριάδης Ευάγγελος.

ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ   ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ  ΙΩΑΝΝΗ  
Ελπίζοντας  για  το  καλό  του  συλλόγου  έβαλα  υποψηφιότητα  για  το  Δ/Σ  του  Α.Ο. ΠΟΛΥΚΡΑΤΗ .  Μετά  την  εκλογή  μου  και  στο  πρώτο  διοικητικό  συμβούλιο   11/6/2012 για  την  ανάληψη  καθηκόντων  άκουσα  τον  Καρά  να  λέει ,  «εμένα  δεν  με  νοιάζει  αν  δεν  βγώ  πρόεδρος  παίρνω  την  ομάδα  του  μπάσκετ  τα  δελτία  και  φεύγω  και  σας  γράφω  στα  α……….α  μου».  Στο  επόμενο  συμβούλιο  13/6/2012  τον  περιμέναμε  να  έρθει  για  να  αρχίσουμε   και  με  καθυστέρηση  ¾  της  ώρας  στέλνει  μήνυμα  και  μας  αποκαλούσε  ανθρωπάκια .
Εγώ  με  πισωμαχαιριές,  ίντριγκες,  συκοφαντίες  και  κλίκες   δεν  μπορώ  να  υπηρετήσω  αυτόν  τον  ιστορικό  σύλλογο.  Το Σάββατο  16/6/2012  στο  συμβούλιο  που  αρχίσαμε  να  κάνουμε  σας  τα  ανέφερα  και  αποχώρησα  παραιτούμενος  από  τη  θέση  μου  στο  Δ/Σ.
Σας  κάνω  το  έγγραφο  αυτό   για  την  νομιμότητα  της  παραίτησης  μου  από  το  Δ/Σ  του  Α.Ο. ΠΟΛΥΚΡΑΤΗ.  20/6/2012   ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ   ΙΩΑΝΝΗΣ . 

Δεν υπάρχουν σχόλια: