- - - ΑΨΕΣ Πυθαγόρας Πυθαγόρας ΑΕ Καρλόβασι ΑΟ Πολυκράτης samos samos samos Φοίνικας Διαγόρας Ραχών Ικαρίας samos samos samos samos samos samos samos ΑΣΣΑ Αναγέννηση

Σάββατο 11 Ιουλίου 2015

Παραιτήθηκε από την προεδρία του ΑΟ Πολυκράτη ο Βαγγέλης Καρράς

Την παραίτησή του από την προεδρία του ΑΟ Πολυκράτη γνωστοποίησε μέσω F/B ο Βαγγέλης Καρράς με την ακόλουθη ανάρτηση :
Με την παρούσα ανάρτηση μου επιθυμώ να σας ανακοινώσω την παραίτηση μου, τόσο από το Δ.Σ όσο και από τη θέση του προέδρου του Α.Ο ΠΟΛΥΚΡΑΤΗ. Είναι γεγονός ότι βασανίστηκα για την απόφαση μου αυτή, όμως λόγοι προσωπικοί, οικογενειακοί και επαγγελματικοί με αναγκάζουν δυστυχώς να αποσυρθώ από τη διοίκηση του σωματείου μας αφού δεν μου επιτρέπουν να αφιερώσω όσο χρόνο απαιτείται για την ενασχόληση μου με την προεδρία και την επίλυση των προβλημάτων της ομάδας μας.
Το δύσκολο αυτό ταξίδι φτάνει στο τέλος.
Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από τη καρδιά μου

α)τους αθλητές- αθλήτριες
β) τους προπονητές
γ) τα μέλη των Δ.Σ
δ) τους γονείς που μου εμπιστεύθηκαν τα παιδιά τους
ε) τον κόσμο και τους φιλάθλους στ) όλους τους ανώνυμους που στάθηκαν δίπλα μου και πίστεψαν σε μένα.
Φεύγω χαρούμενος γιατί όλα αυτά τα χρόνια μέσο της ενασχόλησης μου με τον αθλητισμό έκανα φίλους και φιλίες που θα κρατήσουν μια ζωή.
Αν στεναχώρησα ή πίκρανα κάποιους τους ζητάω ταπεινά συγγνώμη.
Με όσες δυνάμεις διέθετα και μάλιστα σε μια δυσμενή οικονομική συγκυρία κατόρθωσα να στελεχώσω τα τμήματα κατά τρόπο ώστε να είναι όσο το δυνατόν αξιόμαχα και να τιμούν το μέγεθος και την ιστορία του Α.Ο ΠΟΛΥΚΡΑΤΗ. Αδιάψευστος καρπός αυτής της προσπάθειας η κατάκτηση του τουρνουά ανόδου από την ανδρική ομάδα basket του συλλόγου μας η άνοδο στη Γ´ εθνική και η συμμετοχή της για δυο χρονιές σε εθνική κατηγορία.
Βέβαια ΠΟΛΥΚΡΑΤΗΣ δεν είναι μόνο το basket αλλά και το volley που και αυτό έφερε μεγάλες διακρίσεις, είναι το ποδόσφαιρο είναι και η συντήρηση του ιδιόκτητου γηπέδου ποδοσφαίρου κάτι για το οποίο οι κοινοτικές και δημοτικές αρχές συνεχίζουν να το αγνοούν.
Ένας πράγματι τεράστιος σύλλογος που είναι αδύνατο να συντηρείται από ένα και μόνο άνθρωπο.
Σύντομα θα διεξαχθούν εκλογές για την ανάδειξη νέου Δ.Σ( θα υπάρξει σχετική ανακοίνωση με όλες τις λεπτομέρειες).
Καλώ το λαό του ΠΟΛΥΚΡΑΤΗ και κυρίως νεαρά άτομα που προέρχονται από τα σπλάχνα της ομάδας, παιδιά που φόρεσαν, ιδρώσαν και ματώσαν τη φανέλα της, να συσπειρωθούν να συμμετάσχουν στη Γ.Σ και να θέσουν υποψηφιότητα για το νέο Δ.Σ.
Εγώ είναι αυτονόητο ότι θα συνεχίσω να βρίσκομαι κοντά στην ομάδα και να παράσχω ότι βοήθεια μου ζητηθεί.
Μια διαδρομή αρκετών ετών φτάνει στο τέλος της. Η συγκίνηση και η συναισθηματική μου φόρτιση μεγάλη. Πάντα θα κρατώ στην καρδιά μου τις ωραίες και ανεπανάληπτες στιγμές που ζήσαμε μαζί.
Σας ευχαριστώ..

Δεν υπάρχουν σχόλια: