- - - ΑΨΕΣ Πυθαγόρας Πυθαγόρας ΑΕ Καρλόβασι ΑΟ Πολυκράτης samos samos samos Φοίνικας Διαγόρας Ραχών Ικαρίας samos samos samos samos samos samos samos ΑΣΣΑ Αναγέννηση

Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2015

Συνέντευξη με τη Δήμητρα Γεωργακοπούλου νέο μεταγραφικό απόκτημα της Αναγέννησης Σάμου

Η 20χρονη διαγώνιος Δήμητρα Γεωργακοπούλου η οποία κατάγεται από την Καλαμάτα και διαμένει στην Αθήνα , είναι το νέο μεταγραφικό απόκτημα της Αναγέννησης Σάμου. Η Δήμητρα Γεωργακοπούλου είχε αγωνιστεί στον ΓΕΜ από το 2007-2011,τον Μεσσηνιακό από το 2011-2013 και στον Αστέρα Αγίου Δημητρίου από το 2013-2015 με τον οποίο πανηγύρισε την άνοδο στην Α1 βόλεϊ γυναικών.

Δήμητρα σε καλωσορίζω στο SamosSport


1)Πως επέλεξες να έρθεις στην Αναγέννηση Σάμου ;
Μετά την αναστολή λειτουργίας της ομάδας μου, επικοινώνησε μαζί μου ο κύριος Κώστας Μηλιώνης, τον οποίο ξέρω από παλιά και κατάγεται επίσης από την Καλαμάτα. μου έκανε την πρόταση και δέχτηκα αμέσως! Ενθουσιάστηκα με την ιδέα του νησιού, ενώ παράλληλα ήθελα να συνεισφέρω στην ομάδα και την προσπάθεια της.

2)Πόσο πιστεύεις ότι θα βοηθήσει η εμπειρία σου από την α2  τη νέα σου ομάδα;
Σίγουρα η εμπειρία μου στην Α2 θα βοηθήσει εμένα και τη νέα μου ομάδα να πετύχουμε τους στόχους μας για την παραμονή.

3)Είχες προτάσεις από άλλες ομάδες;
Ναι, είχα αρκετές.

4)Από την εμπειρία σου στη α2 πόσο δύσκολο είναι να σταθεί μια επαρχιακή ομάδα στην α2 με Αθηναϊκές ομάδες  ;
Είναι δύσκολο, καθώς δεν υπάρχουν πολλές παίκτριες, το κόστος για να σταθεί η ομάδα είναι μεγάλο και συχνά δεν υπάρχει η δυνατότητα για φιλικά.

5)Κατά τη γνώμη σου τί θα παίξει ρόλο για την παραμονή της  ομάδα στην κατηγορία;
Το ποσό πολύ το θέλουμε και θα προσπαθήσουμε για αυτό..

6)Ποια τα όνειρά σου με τη νέα σου ομάδα , στο γνωστό για σένα   πρωτάθλημα της α2;
Ευελπιστώ να βοηθήσω όσο μπορώ τη νέα μου ομάδα και να δουλέψω περισσότερο.
7)Θέλεις να ευχαριστήσεις κάποιους ανθρώπους που σε βοήθησαν μέχρι τώρα;
Θέλω φυσικά να ευχαριστήσω την οικογένεια μου που με στήριζε πάντα και τις μέχρι τώρα ομάδες και τους προπονητές μου που δούλεψα μαζί τους.

8)Κάτι άλλο που θα ήθελες να πεις;
Εύχομαι σε όλους καλό πρωτάθλημα με υγεία πάνω απ'όλα και επιτυχίες.


Ευχαριστώ  πολύ (  Νικ. Οικονόμου)

Δεν υπάρχουν σχόλια: