- - - ΑΨΕΣ Πυθαγόρας Πυθαγόρας ΑΕ Καρλόβασι ΑΟ Πολυκράτης samos samos samos Φοίνικας Διαγόρας Ραχών Ικαρίας samos samos samos samos samos samos samos ΑΣΣΑ Αναγέννηση

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2016

Τάκης Παντερλής: Ο Αθλητισμός Μέσον Κομματικής Αντιπαράθεσης στη Σάμο.

Αγαπητέ κ. Οικονόμου
Θα ήθελα μέσω της ιστοσελίδας σας να αναφερθώ στο άρθρο το οποίο δημοσιεύθηκε στις 7-6-2016 ημέρα  Τρίτη στο radiocafe.gr (άρθρο) και στο οποίο συντάκτης είναι  η Δημοτική παράταξη ‘’ΣΑΜΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ’’ .
Και ειλικρινά δεν θα είχα καμία διάθεση να ασχοληθώ με το άρθρο της με το οποίο κρίνει την Δημοτική αρχή και συγκεκριμένα τον ΔΟΠΠΟΝΑΣ με τον οποίο έχει κάποια αντιπαράθεση.
Η παρέμβασή μου προκύπτει απ΄το γεγονός ότι χρησιμοποιήθηκαν στο συγκεκριμένο άρθρο προσωπικές μου προτάσεις και ιδέες που αφορούν το σχεδιασμό ανάπτυξης του αθλητισμού στη Σάμο.  Συγκεκριμένα την Τρίτη 31ης Μαΐου 2016 δημοσιεύθηκε στο ‘’ SAMOSPORT (άρθρο) ’’  άρθρο μου με τον τίτλο ‘’ΔΗΜΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ’’ μέσα από το οποίο εξέφρασα τις απόψεις μου για την πολιτική αθλητικής ανάπτυξης στην Σάμο , βάσει των γνώσεων και εμπειριών  τις οποίες έχω.
Επιμελώς λοιπόν αφαιρέθηκαν αποσπάσματα από το άρθρο μου ,  στα οποία  αλλοιώθηκε η σημασία τους όπως εγώ εννοώ και αντιλαμβάνομαι απλώς και μόνο για να διανθίσουν ένα πολιτικό κείμενο αντιπαράθεσης Δημοτικών παρατάξεων .      Οι προσωπικές μου απόψεις για τον αθλητισμό οι οποίες δεν έχω καμία αντίρρηση να γίνουν θέμα συζήτησης από οποιονδήποτε,  χρησιμοποιήθηκαν για πολιτική αντιπαράθεση και για δημιουργία εντυπώσεων.
  Κύριοι της ‘’ΣΑΜΙΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ’’ δεν πείθεται για το ενδιαφέρον σας με αυτές τις ενέργειες ,  είμαι λίγα χρόνια στο νησί ,από το 2009, έχω καταλάβει όμως ότι όποιο καλό παρήχθη στη Σάμο και όποια δημιουργική προσπάθεια έγινε , δεν έγινε από ανθρώπους που είχαν και έχουν γραφειοκρατική σχέση, διοικητική σχέση και  κομματική σχέση με τον  αθλητισμό.
Έγινε από ανθρώπους που συνδέθηκαν με τον αθλητισμό  γιατί  ήθελαν να συμβάλουν θετικά και ήθελαν να δημιουργήσουν. 
Καμία Δημοτική Αρχή δεν έχει ποτέ σχεδιάσει και εφαρμόσει ένα αθλητικό πρόγραμμα αφού  δεν υπάρχουν οι άνθρωποι , δεν υπάρχει η γνώση , δεν υπάρχει διάθεση για κάτι καλύτερο.
Εάν δεν  υπάρξει διάθεση ,έμπνευση και όραμα με ενέργειες σαν της δικές σας  δεν μπορείς να παράξεις αθλητισμό.
 Πρέπει να πιστεύεις ειλικρινά για να πείσεις .      
Άνθρωποι που δεν πιστεύουν δεν μπορούν να πείσουν.
Ευχαριστώ
Τάκης Παντερλής 

Δεν υπάρχουν σχόλια: