- - - ΑΨΕΣ Πυθαγόρας Πυθαγόρας ΑΕ Καρλόβασι ΑΟ Πολυκράτης samos samos samos Φοίνικας Διαγόρας Ραχών Ικαρίας samos samos samos samos samos samos samos ΑΣΣΑ Αναγέννηση

Σάββατο 6 Αυγούστου 2016

Ο Αποστόλης Ρίζος από την Α.Ε.Βαθ. Πανσαμιακού στον Ατρόμητο Αθηνών

Στους κ 16 του Ατρόμητου Αθηνών ειναι από σήμερα ο πρώην πλέον ποδοσφαιριστής της Α.Ε. Βαθύλλου Πανσαμιακού Αποστόλης Ρίζος επιλέχτηκε ανάμεσα από πολλούς αθλητές που δοκιμάστηκαν και από τη Δευτέρα ξεκινά προετοιμασία με την νέα του ομάδα .
Ο Ρίζος είναι γεννημένος στις 2 Ιουνίου το 2001 και αγωνίζεται στο κέντρο . Ξεκίνησε το ποδόσφαιρο ( από 5 ετών) το 2006 στην ομάδα του Ταξιάρχη Σάμου για ένα χρόνο και από το 2007 μέχρι σήμερα στην Α.Ε. Βαθ. Πανσαμιακού.
Το SamosSport του εύχεται επιτυχίες προσωπικές και ομαδικές με την νέα του ομάδα


Αποκλειστικές δηλώσεις του 
Αποστόλη Ρίζου ατό SamosSport
Νοιώθω πολύ μεγάλη χαρά πουθα είμαι μέλος μια τόσο μεγάλης ομάδας όπως είναι ο Ατρόμητος Αθηνών και θα δίνω κάθε μέρα το εκατό τοις εκατό για να γίνομαι  καλύτερος.  Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια μου που με στηρίζει καθημερινά για το όνειρο μου, την πρώην ομάδα μου την Ένωση Βαθύλλου Πανσαμιακού και όσους μου έμαθαν τα μυστικά της μπάλας και πιστέψανε  σε μένα .

(Νικ. Οικονόμου)

Δεν υπάρχουν σχόλια: